Flytten är nära

Igår var det den 27:e, vilket innebär att lönen kom. Ja, ni vet, "Happy moneyday" osv. Och vilket i sin tur innebär att min första hyra betalades in.
Och att jag idag ska köpa en jacka.
jag funderar på en skinnjacka. Det är riktigt snyggt, tycker jag.
Vad tycker ni? 
Förresten, svart eller brun?
Jag har väldigt mörkt hår så det kanske egentligen vore bättre med brun. men jag tycker svart är snyggast, sååå. Ja.
Imorgon får jag nyckeln till lägenheten, vilket kommer kännas UNDERBART!
Bara mitt mitt mitt! Ingen kan bestämma över mig längre. Inte ens lite.
Har packat klart det mesta nu, men lite svårt att veta vad man ska ha med sig.
Finns så mycket grejer som man aldrig ens kollar åt.

Förresten så är jag ledig idag. Det är skönt.


Hejpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0