nostalgi från högstadiet

HAHA! Kolla den här söta teckningen som någon ritade i 8an!



image112

Lägg märke till dessa detaljer:
alla har antingen en tunn pagefrilla ELLER pippilotter. (mitt hår är tunnast & väldigt flygigt)
nadjas hipphoppar-stil, west-klänning. cool.
min 50tals outfit. Varför? Jag har inget minne av ett oranget midje-skärp ELLER veckad polotopp.
våran konfirmationsledare Kjelle står i mitten med en gloria.
Dan Hammar är med på bilden. HAHA! inte mycket jobb har lagts på honom. varken kläder eller hår.

Kommentarer
Postat av: sofia

jag är grymt besviken. vart är jag?

2008-02-11 @ 00:07:28
URL: http://souuf.blogg.se
Postat av: EMMA / RÄV DOTRA

HAHAHAHA fyfan va KUL! :D Sofia du är inte med för att du inte konfirmerades med oss.

2008-02-13 @ 18:03:29
Postat av: Caroline

Hoppas ni får en jätte trevlig kväll.
Ta hand om mina väl, hälsa robbiluu om detta :)
o att jag kommer göra en background check på honom också, grr!!

Haha

2008-02-14 @ 19:59:15
URL: http://carolinebackmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0