Nu var det dags igen då

Har upptäckt att  när jag väl får beröm över mina täta uppdates så slutar jag skriva. Tvärt.
Men nu har jag faktiskt haft lite fullt upp, måste jag säga.
Har fixat med lägenheterna, fått iväg den ena & skrivit kontrakt på den andra. Har även varit på IKEA och köpt en hel del grejer där.

Detta är lite av det jag köpte:




image113







Och det är en stor lättnad att ha detta klart & ordnat redan nu.
Något mer jag ska göra nästa vecka förutom att flytta är att skaffa en liten familjemedlem :)
Nämligen denna lille tävdasen, men jag ska bara dit & "tinga" honom, så att säga.
Sedan får jag hämta hem honom om några veckor när han klarar sig utan mamman.


image114





Nu längtar jag verkligen efter att flytta hemifrån och efter min nya sambo ;)





 STORT PS! Jag började idag 21/2 att gymma. Och jag har träningsvärk. Betalade ett gymkort nu, så jag är illa tvungen att hålla i träningen nu, och det är mkt bra!





En hälsning till min mamma: Tack så mycket för all hjälp med lägenhet & alla inköp! Utan dig hade jag fått sova på en badrass i några veckor innan grejerna varit på plats :) (Hon håller i allt)





Och med dessa sista ord så önskar jag er en trevlig helg, för imorgon är det fredag!


Kommentarer
Postat av: Filippa

Fan vad nice! när flyttar du in? När är inflyttningsfesten (A)! Var länge sedan! Saknar dej ! puss o kram

2008-02-23 @ 10:16:30
URL: http://inspirations.blogg.se
Postat av: amanda

kul med flytten! och guu så söt missen är. =)

2008-02-23 @ 13:34:34
URL: http://englalikt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0