Tillbaks från IKEA

Hallåj!

Nu är jag tillbaks från IKEA, har köpt både det ena och det andra där. Bytte bland annat ut två stolar som vi råkat köpa i fel storlek. Sedan blev det lite grejer till både kök & badrum. En liten sväng på Valbo köpcenter hann vi också med. Köpte ett träningslinne, ett vanligt linne, en ny BH och en hårborste.
Tänkte egentligen träna idag, men blev så sent nu. Får ta det imorgon.


Blev skitsugen på att åka till Grekland efter ett samtal med mor min idag. Har ju ett presentkort sedan jag fyllde 18 på 2000kr till en utlandsresa, så en resa i sommar behöver ju inte bli så dyr!



Sådär ja, nu kikar jag på film: G - som i gemenskap, på 4an.



Hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0