träningen gör sig påmind

Har haft en del träningsvärk nu senaste dagarna, vilket är tursamt då jag antagligen använder mig av kroppen och maskinerna rätt. 
Idag är det dags igen. Ska på med mitt nya träningslinne och låtsas att jag är en rutinerad tränare. Gå runt där bland alla tyngder och liksom vänta in att den maffigaste killen lämnar sin vikt så att jag sedan kan ta över och göra några snabba "easy-lifts". Som uppvärmning alltså. Sedan riktar jag in mig på större grejer... Vad det är vet jag inte än.. Så det kan jag inte fantisera om. Jag vet ingenting. Jag är en nobody på gymmet. En såndär man flinar lite snällt åt när man ser hur mycket den kämpar med 5kilosvikterna... Jag skojar inte, det är sant. Jag tar 5kilos.

Men BÄTTRE än ingenting, säger mamma.
Hör ni det? Bättre än ingenting!


Nu ska jag först bestämma mig om jag ska träna ELLER börja sortera kläder inför flytten först.
Ska givetvis hinna med båda. Men vet inte vilket jag ska göra först.

Hejjedåå! Nu pyser jag.




PS! Det kommer ett videoinlägg inom kort.... MITT FÖRSTA!
Så håll utskik, som BlondinBella hade sagt. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0