Varför jag är singel

Idag har jag jobbat.. Och tagit det lugnt. Sett en film som påminde mig  om allt möjligt.
På fredag ska jag & Jennie till nåt jävla Herble Life-party och festa och testa oss fram bland drinkarna. Mycket intressant och gratis. På lördag hoppas jag verkligen att det blir bio med Sandra. Jag är ledig hela helgen! För en gångs skull. Vi ska se Den man älskar med Jonas Karlsson. Det är en såndär film som väcker så stora känslor i mig så jag måste se den. Har tjatat på Sandra om att vi ska se den sen jag fick höra om den. Hon suckar lite och säger "Ja, ja & JA! KANSKE Amina. kanske!" Fast egentligen vill hon vara ännu mer brysk och säga: "Nej för i helvete din dryga dvärg-potatis. Jag vill inte se någon film alls med dig. Du luktar brända popcorn samt smaskar högt i biosalongen."
Det gör jag faktiskt. Sofia skällde ut mig hela Stockholmsresan, just för att jag smaskade och tuggade så högt. Hon sa att jag var äcklig och aldrig skulle få en pojkvän. Hon tyckte att det var sjukt att jag någonsin delat säng med någon. Och hon undrade om jag brukade äta frukost ihop med dom FÅ liggen (som hon antog att det var) jag hade. Nej, sa jag. För jag villent nå.
Då sa hon "Jo, det gör du visst. Det är därför du är singel. Och nu vet du det."

Jaha. Nu vet jag det.


Kommentarer
Postat av: Filippa

Då fick hon väl sig en välförtjänt smäll på näsan?

2008-02-10 @ 22:45:16
URL: http://filippakans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0