Vilken katt?

Här sitter jag och hoppas på att jag får någon av lägenheterna i Hushagen. Älskar dom!
Jag har ju som sagt en lägenhet sen förut, men om jag får någon av dessa så tar jag dom i första hand! Större och bara ca 5min från jobbet! 15min från stan, och då snackar jag gång-tid. PERFEKT!
Då bli det en katt också.
Funderar på en Bengal. Dom är riktigt fina, ser ut som mini-leoparder. ELLER så vill jag ha en Helig Birma. Också jävligt fina.

image110 image111
(Till vänster, Bengal. Till höger, Helig Birma, vilken väljer jag?)





Jag vill iallafall ha en speciell katt.

Nu ska jag göra mig iordning, sen ska jag följa med farmor till PK möbler. Hon har ju nyss flyttat till en ny lägenhet. Ska vara lite smakråd.




Ha en underbar lördag! Min är tveksam, jag vaknade kl 6.00..... Hej! 


Kommentarer
Postat av: emilia

jag
vill ha båda :( men dom är ju så jäääkla dyra.. :/

2008-02-16 @ 01:37:01
URL: http://emmiielicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0