Diskmaskin

Idag köpte jag en diskmaskin till mig och Jimmie. Han fyller ju år på tisdag så det blev en lite tidig födelsedagspresent :)
Och om man kan säga att diskmaskiner är snygga, så är våran den snyggaste jag sett iaf ;)





Denna lilla krabat kommet att underlätta vårat diskfyllda liv rätt så mycket, tror jag.


Och den 23e åker vi och hämtar Siri!
ÅHHH, jag läääängtar så mycket! Vill bara ha hem henne nu på en gång!
Provade att bada och föna Moses, eftersom han i vanliga fall inte gillar att bli fönad.
Men idag gick det jättebra! Ända tills fönen gick sönder.......
Så får köpa en ny. Var inte så längesen den förra gick sönder. Och inte har jag kvittot kvar heller.
Men sånt är dessvärre livet! :)


Nu ska jag ligga och slappa ett tag, sen ska jag fråga Jimpa vad han önskar till middag ikväll...
Han är ute och fiskar just nu, så det kanske blir fisk ikväll då?
Fast njaae, är mer sugen på hemmagjorda köttbullar tror jag.
Får väl se vad göbben säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0