Falun med tjejerna

Hej!

Det har hänt lite här sen jag skrev sist. För det första har våran lilla bebis kommit! :)
Världens underbaraste, mest speciella lilla katt!
Så 6e Juni bär det av med Moses & Siri till Örebro för utställningsdebut för oss.
Ska bli spännande faktiskt, att se vad mina ungar går för! :D

Nyss var Fior här och blev sminkad. Jag tränar lite just nu, inför kursen i Augusti. Den blev ju framskjuten...
Men men, då har jag lite mer tid att träna. Hon blev iaf skitsnygg! Blev en party/modesminkning med rosa och turkos typ.
Det passade henne riktigt bra, så vi får se om den blir att göras om flera gånger!

Senare idag ska jag, Fior & Emilia åka in till Falun och greja lite. Emilia ska växla pengar till Turkiet, sen blir det nog att kika runt lite i affärer och äta nånstans.
Blir mysigt.


Nu ska jag blåsa håret och kladda på lite färg i ansiktet!

HÖJ!


PS! Dessa skor vill jag ha!



Kommentarer
Postat av: Mommo

Du ska nog vara rädd om dina vrister och fötter!!! Kram

2010-05-25 @ 16:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0