Back to Norge. Igen.

Godmorgon!

Idag är den tråkigaste dagen på veckan (som om söndagar inte är tråkiga som dom är) då min älskling åker tillbaks till Norge igen. Usch. Helgerna går så jäkla fort, speciellt just nu. Hinner knappt pussa på varann innan han ska åka igen.
Men så är det. Det dröjer inte länge förrän han kommer hem och väntar in bebisen tillsammans med mig. I början på Oktober kommer han hem. Kan ju inte ha karln utanför Sveriges gränser om det skulle bli dags lite för tidigt!! :)
Själv väntar jag på att Försäkringskassan ska lämna besked om havandeskapspenning som jag ansökt om. Isåfall går jag hem ca 10e September, om jag räknat rätt. Ska faktiskt bli riktigt skönt. Känner att jag inte orkar som förut. 10kg på min korta kropp gör sitt!

Gick in i v 29 igår. Om en vecka är vi inne i v 30... DÅ tycker jag det börjar närma sig, lite.
Hoppas veckorna går snabbt även fast man går hemma sista tiden. Funderar på vad man ska syssla med under väntetiden? Har jäkligt mycket möbler som behöver målas.. Men det är så jobbigt så jag drar verkligen ut på det.
Har bland annat ett vitrinskåp som ska målas vitt... Ja, ni kan ju tänka er hur kul det kommer bli.
Kanske dags att bjuda in lite folk på fika och målning ;) Någon som är sugen?




(Ungefär såhär tänker jag mig vitrinskåpet när det är klart, fint va?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0