Hur fan ska man sitta/ligga/stå?!

Har ett litet problem just nu, ett liiiitet liiiitet som känns väldigt trögt.
Jag vet inte hur många gånger om dagen/natten jag vrider och vänder på mig, för att jag ligger/sitter förbannat obekämt och får en känsla av att jag inte kan andas!
Som just nu: försöker sitta vid datorn en stund, men vet inte hur!! Sitter jag med böjd rygg så är magen i vägen och jag får svårt att andas. Halvligger jag ner och lutar överkoppen mot sänggaveln så är det jobbigt åt rygg och nacken. Ligger jag på mage så.. Ja, det går ju inte längre. Det bästa är egentligen att ligga på sidan, men då kan jag ju inte skriva riktigt, haha.
Äntä?

Jag antar att jag låter som en riktig gnällspik nu. Men under detta inlägg har jag hunnit prova alla varianter. Och snart lär jag upp igen! :)

Jag längtar nåt så oerhört tills vår tjej tittar ut!!!



v 29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0