Ny dator=bloggtorka över?

HEJ!
Jag har sagt det förr och lär väl även börja detta inlägg på samma sätt som vanligt: LÄNGESEN jag skrev!
Min dator pajade ju i vintras och sedan dess har jag varit väldigt inaktiv här.

Just nu präglas, som ni vet, mitt liv av en nästintill gigantisk badboll till mage, och mycket tid och tankar går såklart åt till att förbereda inför vår lilla tjej som kommer om ca 11-12 veckor :)
Kan ju inte förstå alls att hon snart är här!! Jag längtar!
Under sommaren hade Jimmie och jag tre veckors semester tillsammans, och under dom veckorna hann vi renovera bebisens blivande rum. Såhär blev det:



Rummet före:



Och så en bild på mig just nu:






Kommentarer
Postat av: Filippa

Härligt! Har längtat efter lite uppdatering :)

2012-08-18 @ 18:42:26
URL: http://inspirations.blogg.se/
Postat av: Novembersara - mamma till Lowa.

Men åååh vilka söta tapeter!!

2012-08-19 @ 17:00:07
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0