Torsdagsmys

Hallå!

Klockan är inte ens fem och jag är redan vaken, trots att alarmet är ställt på 5.30. Tror det är en liten böna som börjar träna upp mig så jag ska vara redo och bli världens piggaste mamma när hon kommer ut. Smart drag, tycker jag!

Igår kom min älskling hem, äntligen! Så fjäskade till det lite med massa ljus och mat. Han hade faktiskt fått nys om att det var så mycket biligare med blöjor i Norge så han hade köpt med sig ett stort paket hem. Ska kolla upp prisskillnaden, men det vore ju guld om han kunde passa på nu sista veckorna att ladda upp med lite blöjor, om det nu är sån skillnad som det sägs. Tydligen åker många över gränsen just för billiga blöjor (!)

Ska till jobbet om ett tag så tänkte göra iordning lite frulle nu och slå på nån serie. Har faktiskt inget emot att vakna såhär tidigt före jobbet (vaknade 4.30) Tycker det är mysigt att gå ner och ta det lite lugnt och slippa kasta i mig frukosten!

 

 




 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0