Fredagen den nionde november

 
 

Idag är det ju tänkt att våran lilla dotter ska födas. Än så länge har hon inte anlänt och jag tror heller inte det blir något idag. På söndag däremot, på självaste fars dag, är det flera som gissar att hon kommer. Så jag hoppas verkligen det!! :)
Nu är det andra natten jag sover själv här uppe. Jimmie klarar inte av att ligga bredvid mig längre, så jäkla illa har mina snarkningar blivit nu. Haha, stackarn! Han kan verkligen inte sova. Hoppas verkligen dom försvinner med magen, på en gång!
Annars väcker jag väl båda två snart..

Igår var jag och Sandra ut och åt på Broken Dreams. Mysigt att hinna få lite bästa vän-tid såhär innan det smäller. Innan det for vi runt i en massa affärer och fyndade rejält, speciellt på Dollar Store där vi kom ut med superbilliga trosor, rengöringsservetter & en chokladask. Inte ett dugg pinsamt, tyckte Sandra.
Nu ska jag skicka iväg min kära till affären för att köpa lite gött. Bland annat julmust, juleknäckebröd & skinka. Och mannagryn
Trevlig fredag!

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag är in och kollar med spänning om den lilla har kommit :) Lycka till!

2012-11-15 @ 09:31:52
URL: http://bjornunge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0