Kocken

 
Idag är det endast en vecka kvar till beräknat datum. Och jag förstår fortfarande inte att det verkligen kommer hända snart.
Men det känns ändå så långt borta på nåt sätt... Kommer nog inte ens fatta när värkarna sätter igång.
Något nytt som hänt dom senaste dagarna är att Jimmie visat sig mycket duktig i köket. Efter över 3 år tillsammans överraskar han mig med dolda skills!
Igår bjöd han på Italienska köttbullar i tomatsås med bandpasta till. Idag serverades kyckling med soltorkade tomater & västerbottenost, också med bandpasta till.
Båda rätterna var gudomligt goda!
Så jag hoppas detta håller i sig!
 
Ikväll blir det lugna puckar med tvtittande och en drös med mandariner & julmust (NEJ, jag kunde faktiskt inte hålla mig!)
Så håller vi tummarna som vanligt för att vår lille vän vill titta ut nu :)
 
 
MUMS!! Jag är bortskämd!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Filippa

Spännande :)

2012-11-05 @ 07:11:50
URL: http://Inspirations.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0