Barnmorskan

Kom hem för ett tag sedan efter att ha varit hos barnmorskan.
Allt såg fint ut som vanligt och hon låg fortfarande med huvudet nedåt, men ännu ej fixerad.
Och så väger jag numera 15kg mer än jag gjorde innan vår lilla krabat blev till. Det ni!
15kg på lilla mig, 160 lång, det känns på det! Lite fränt ändå att man kan gå upp så pass mycket så fort, när man ser dom där siffrorna på vågen som man aldrig nånsin vägt förut så känns det knappt som sin egen kropp längre.
Nu är man ju trots allt två som delar på den :)
 
Jimmie håller på att bygga om lite på övervåningen, den "lilla" trappen upp till sovrummet.
Vi har ju en vanlig trapp som går upp från nedervåningen till övervåningens hall, sen från hallen är det en liten minitrapp på två trappsteg som går till sovrummet och vidare. Den gör han just nu om till en vit fin trätrapp :)
 
Och så fick vi äntligen samtalet om barnvagnen idag! Så vi får se om vi hinner hämta den idag, eller om det blir imorgon. *ivrig*
 
 
 
Nä, nu ska jag börja med lite mat åt mig och min hungriga snickare! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad blir det för vagn? :) Jag sålde vår igår så håller på att beställa ny nu :D Så roligt, :)

Svar: Det blir en Brio Happy med swivelchassi :) Vad blir det för er nu då? Syskonvagn förstår jag? :)
Amina Sollie

2012-10-01 @ 12:20:16
Postat av: Maria

Okej :)
Det blir en bugaboo donkey, både syskonvagn och enkelvagn i samma :) Vi hade en bugaboo innan också, så nu har vi snart testat på alla deras vagnar, supernöjd :)

2012-10-01 @ 19:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0