Ny jacka

Idag var jag & Jimmie till det nya handelsområdet i Falun. Massa nya affärer som öppnat. Så vi fick oss lite nytt till vintern. Jimmie fläskade på rejält och kom hem med nya jeans, skor, tröja & mjukisbrallor. Själv nöjde man sig med en vinterjacka. En väldigt snygg sådan om ni frågar mig. Fick ju dessvärre inte igen den just nu, men chansade och körde på min vanliga storlek, eftersom det var extrapris på den nu. Skillde 300kr i två olika butiker.
Jag SKA ju självklart kunna komma i min gamla jackstorlek. Annars vet jag då inte!
 
Ikväll kommer Sandra hit för andra söndagen i rad och kikar på Solsidan med oss. Börjar nog bli en tradition ;)
Så ska vi testa att göra dom nya Texmex-pizzorna från Santa Maria och se hur det smakar.
En skön söndag med andra ord.
Hoppas ni får en lika skön!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0