Sjuka drömmar...

Ja, det är ju inget nytt att man drömmer konstigt som gravid. Men herregud, vad SJUKA och vidriga drömmar jag drömmer just nu.
 
Smakprov från inatt: En mycket osammanhängande dröm om skator som jag matar med fiskpinnar och pratar allvar med. Ena skatan letade efter sin fru och behövde mitt stöd för att hitta henne, det var då jag gav honom ett paket fiskpinnar. Sedan låg jag med en oerhört ful dvärg med mycket skägg.. Oklart varför. Senare i drömmen livräddade jag en kines från att drunkna i en pool och visade henne sedan mina gamla skolkataloger för "det kunde ju vara spännande för henne, som kom från ett fattigt land, att se".
 
Ja, ni hör ju. Detta är bara ett exempel på vilka sjuka drömmar jag drömmer.
Värst var nog när jag förförde den där lille dvärgfan. Usch, va smutsig jag kände mig när jag vaknade..
 
 

Kommentarer
Postat av: Tilla

haha het sjukt vad man drömmer som gravid. Själv drömde jag en gåmg att jag var på 50 års kalas. där bjöds de på knäckerbröd. Villke var de vidrigaste jag smakat. går inte att beskriva. och jag spydde som en gris. i flera dagar efter när jag tänkte på drömmen fick jag riktigt starka kväljningar. haha Usch!

2012-10-10 @ 11:45:37
URL: http://tillaandersson.blogg.se
Postat av: Tilla

Sv: Haha ja, jag kände lika dant! :D Haha Men jag i vilket fall fick en bättre uppfattning om hur man såg ut förut. Jag har aldrig vart så nöjd med min gamla kropp som jag hade innan graviditen som nu. haha! Snacka om något försent! Kollar på gamla bilder och bara, va fan kunde jag inte vara nöjd för?! haha Att jag inte förstod då att de kunde ha vart så mycket värre. haha

2012-10-10 @ 12:13:16
URL: http://tillaandersson.blogg.se
Postat av: Filippa

Haha vad roligt, drömde också om helt sjuka grejer när jag var gravid, att jag födde grodor och degklumpar :P

2012-10-12 @ 07:04:17
URL: http://Inspirations.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0