Fräsching där

Idag har jag gjort en riktig uppfräschning. Något som tyvärr inte är lika lätt nu för tiden då man är av den lite större och klumpigare varianten.
Tog en dusch och lyckades raka benen (!!) och andra svåråtkomliga ställen till en viss gräns.
I med färgbomb.
Färgning av ögonbrynen.
På med brun utan sol.
Klippa tånaglarna (inte heller en självklarhet längre, då det tar emot)
 
Kanske ska jag ta och måla tånaglarna också?
Jag är mycket nöjd över min insats idag och känner mig fräschare än nånsin! :)
 
Ikväll kommer min älskling hem också. Då får det nog bli tacos. Blev så sugen på det igår efter att Fior hade varit här, men eftersom hon fick lov att åka så kände jag inte för att äta det själv direkt.
 
Nä nu ska denna nyrakade kvinna kolla klart på filmen 21 Jump Street och bara njuuuuta av sina nyrakade ben.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0