Trött (och kanske lite lat)

Jag har varit så otroligt trött dom senaste dagarna, har knappt varit utanför dörren.. Inte ens satt på mig kläderna utan gått runt i pyjamas hela dagen!
Visst, det kan vara skönt att ha det så vissa dagar, men det behöver väl kanske inte bli någon vana...
Tänkte att jag kanske skulle ta och göra lite fler tavlor nu när jag inte har nåt för mig, men till och med det är drygt.
Känns bara som magen är i vägen och jag vill helst ligga ner hela tiden.
Jäklar vad jag klagar! Kul att läsa om :)
Ikväll kommer min Jimpa hem iaf, han jobbade en dag extra den här veckan eftersom det blir den sista på länge.
Så då tänkte jag samla lite kraft och slänga ihop en god middag bestående av helstekt fläskfilé och potatisgratäng, det ni! Det vet jag att han gillar ;)
På söndag blir det antagligen en sväng till Säterdalen med Renee, Malin & Helena för att gå på barnloppis :)
Fyndade ju sist jag var på loppis, så det ska bli kul att se om det finns lika mycket den här gången!
 
Börjar bli bra sugen på att hämta barnvagnen nu.. När vi beställde den så satte vi ett preliminärt datum, 10e oktober, men när jag frågade henne när den skulle komma så sa hon att den skulle komma mycket tidigare och att vi bara skulle ringa dagen innan vi ville hämta den. Eftersom det var väääldigt många veckor sedan vi beställde vagnen så ringde jag i början på förra veckan för att säga att vi ville hämta vagnen, men då hade den tydligen inte alls kommit... Hm. Känner på mig att det kommer bli nåt jävla krångel nu! Och det vill jag verkligen inte.
Vill ju ha allt klart, och gärna alla stora kostnader betalda nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0