Ullared i helgen?

Sofie ringde nyss och berättade att hon fick lov att jobba den 27e när vi egentligen hade planerat att åka till Ullared, så det verkar bli att vi åker redan på söndag morgon, vilket bara är bra för min del. Ju tidigare desto bättre med tanke på att man knappast blir lättare.
Ska bli så kul! Måste sätta mig ner nu och skriva en lista på allt som ska handlas.
Först och främst ska jag handla det sista till vår lilla tjej såklart.
Men sedan vore det lite skönt att kanske hitta en och annat julklapp och kanske nåt fint till hemmet? :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tilla

Kul att åka till Ullared!:D

Sv: Det går nog fort ska du se. :) ^^ Se till att få massa mys, sömn och egen tid. Kan bli lite dåligt med de sen. ^^ Tack. :) Jo, det går bara bra här. Underbart! :)

Svar: Hittade jättemycket på Ullared! :) Ja, jag hoppas det går fort :) Ja man ska nog vara rädd om egentiden man får just nu, det lär nog dröja sen. Hur gammal har eran kille hunnit bli nu då?
Amina Sollie

2012-09-20 @ 20:39:14
URL: http://tillaandersson.blogg.se
Postat av: Tilla

Sv: Precis. :) Har sån tur att Pojkvännen min är ledig rätt mycket och kan ta han så kan jag åka i väg och simma en stund. Välldigt skönt att få en liten stund i bland och bara rensa tankarna. :) Våran lilla kille har hunnit blivit 2 månader. :) Tider flyger i väg! :O

2012-10-10 @ 18:45:36
URL: http://tillaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0