Ullared

 
Ja, som ni vet så blev det en tripp till Ullared i söndags tillsammans med Sofie.
Hittade massvis med grejer, mest till bebisen förstås, men även lite inredningsprylar och några julklappar.
Var en riktigt trevlig resa, även om man var jääävligt mör när man kom hem. Men alltid kul att umgås med Sofie, speciellt eftersom vi inte ses så speciellt ofta.
 
Nu är Jimmie äntligen inne på sin sista jobbvecka i Norge, sen kommer han hem och är med mig tills bebis kommer. Ska nog bli skönt med lite "sista" egentid för oss två. För visst är det lite konstigt när man tänker på det? Att det aldrig mer kommer vara bara jag och Jimmie. För om några veckor så kommer vi vara tre stycken framöver, jämt! Det är helt underbart att tänka på, men även väldigt konstigt.
Så vi får skämma bort oss lite nu med långa sovmornar och massa egentid!
 
 
 
Här har jag i princip precis börjat mitt shoppande....
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0