drygt



dagens ord:  DRYGT!

hela dagen har känts allmänt dryg idag... fyfan, skulle jag vilja kasta ur mig.
av en massa olika anledningar.
en bra sak i det dåliga är att jag har gjort ännu en av mina hemklippta "frisyrer" om man kan kalla det så ens..
nöjd blev jag. ännu mer nöjd än med frisyren som kostade mig 390kr för att vara exakt.
oväntat. onödigt.

vissa saker som händer runt mig får mig att sakna dig lite.
men det SKITER jag faktiskt i, för det ger mig ingenting alls att känna så.
sen känner jag ändå att det är rätt okej att känna så, under omständigheterna.


har förövrig halv-bott hos Roffe nu i några dagar, har varit mkt trevligt med mååååånga skratt! :)
och i lördags var vi ut en sväng, inte sådär jättelyckad kväll kanske.. ganska seg.

nu är det som så, gott folk, att jag börjar bli trött, iaf på att skriva. så jag ska lägga ner alldeles strax............

så, godnattis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0