en sån underbar dag, va?

idag är jag förkyld, olycklig & en utlovad date.
hur hamnade jag här?
förkylningen är väl inte så mycket att fundera över. men resten.
hur allt kan vända så snabbt. ena dagen är livet bäst. andra så vaknar man upp och inser att man är snorig, gråtfärdig & har en date i helgen.
hur det blir med daten får vi visseligen se. om jag är såhär sjuk så bör den skippas.
dessutom har jag ingen som helst lust att träffa någon mer nu.
en person sa till mig att han fick lov att träffa någon långt bort för att denne skulle kunna intressera honom tillräckligt..
kanske är så?
man kanske borde ta tåget till sthlm och hälsa på Sofia och träffa lite nytt folk?
jag är faktiskt trött på både Falun OCH Borlänge!

äh, imorgon ändrar jag mig nog. då kanske jag vill va kvar här..

nu ska jag snyta mig & käka en tacopaj, i hopp om att den ska smaka nåt överhuvudtaget. tveksamt med denna igentäppta snok!




                                                    image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0