ett kärt återseende från en nöjd amina

Nu är jag nöjd.
Jag har precis bestämt mig att avboka daten, för jag har kommit på att jag inte alls behöver vara så jävla desperat att jag inbillar mig själv att "jag kanske borde ge honom en chans och lära känna honom, det är ju bara lite mat och en film".
Speciellt inte efter den snuskiga rad som dansade ut ur hans mun (och ner på tangenterna) igår.
Mina vänner, bevittna dessa ord och säg mig om jag klarar mig utan detta:

hane: jasså så du är godissugen?
hona: otroligt!!
hane: inte sugen på något annat då?


om du inte menade mat, så NEJ. jag är inte sugen på något annat. inte sugen på att träffa dig alls.

idag har jag & sofia börjat vårt nya liv iallafall. Vilket innebär att vi ska börja blogga mer, äta nyttigare, kanske hitta normala karlar?
Låt mig berätta en annan konversation som min käre vän Sofia råkade på igår, eftersom hon själv inte har hämtat sig ännu och kan skriva om den:

hane: nu ligger jag i mina lysande röda boxer shorts, jag har en present till dig...
hona: vadå för nåt?
hane: take a look inside the boxers


men VA? varför ska hon ta en titt i dina röda, lysande "boxers" ?!?!
Det är precis sådana hanar vi vill undvika nu. och det hoppas jag vi får.
men ett skratt förlänger livet, och vi må då leva riktigt länge! 


                                      275692-4



för er som inte förstod: hane=slusk-killarna. hona=jag & sofia. för att slippa nämna namn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0