Drömlägenheten samt en eloge till mor

Jag har nu hittat min drömlägenhet, mitt i stan!
Så nu sitter jag och hoppas på att den blir renoverad snart, så jag kan flytta in i mitten av januari eller så.

Nu i December kommer jag jobba väldigt mycket, så man har råd med lite julklappar. Sen åker jag till Sofia den 27e som sagt, sedan hinner jag inte mer än hem igen förrens Filippa fyller år, vilket ska firas hemma hos henne. Hoppas det blir lika lyckat som förra året, för det var riktigt trevligt!
Och sist men inte minst, så hoppas jag att min lägenhet blir klar i Januari också. OM det nu går som jag vill.

I största allmänhet så rullar livet på.





Jag vill ge en eloge till min mamma, som alltid ställer upp på mig, även om jag under mina år som outvecklad människa varit lite bongstyrig samt vild. Kanske även nu i mina äldre dagar att jag är lite jobbig att tas med. Men inte ger hon upp inte!
Det är förresten tack vare henne jag kommer kunna lämna mitt näste och flytta hemifrån.
Inte många som har en sådan mamma som jag har. Det lovar jag er.



image87

Min mamma och jag i våra yngre dagar. Antagligen första bilden på oss tillsammans.

Hon är fin och jag är knubbig. Det tycker jag är rättvist efter att ha försökt fått ut mig i 24 timmar.

Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: sandra

ska du flytta nu? :) fan va roligt!! då lär man få komma :D:D

2007-12-09 @ 11:18:31
URL: http://sandraahlen.blogg.se
Postat av: Filippa

Vad roligt :D

2007-12-11 @ 11:34:55
URL: http://filippakans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0