JUL!



Imorgon är det Julafton och jag kan inte fatta det. Helt underbart!
Nu sitter jag och färgar håret och har nyss målat naglarna röda tills imorgon.
Sedan blir det väckning imorgon TIDIGT av syrran då vi ska ner och kolla på julklapparna under granen. Åter igen underbart!


Sedan åker vi, JAG, SOFIA, SANDRA & NADJA till Stockholm den 27 och ska ha en underbar vecka tillsammans. En trea för oss själv med massa god mat och underbara samtal till sent på nätterna. Eftersom det var år sedan vi alla fyra umgicks tillsammans så kommer det bli riktigt roligt! Har saknat alla våra gamla tider tillsammans.
Men nu är det återigen dags!



Nu ska jag skölja ur håret och se hur det blev.
GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA! ifall vi inte hörs mer innan (dvs om jag skriver mer innan)



Imorgon kommer jag förresten sakna min farfar riktigt mycket. Första julen utan honom.
Önskar jag kunde skicka upp en julklapp till dig. En riktigt stor och fin. Och sedan skulle du öppna den och upptäcka att den var tom... Eller nej, den är inte alls tom. Det ligger en lapp i den.
VARFÖR? står det på lappen med stora bokstäver.
Så kunde du sitta där och titta ner på oss och kanske till och med fråga dig själv, just VARFÖR?


God jul till dig också, farfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0