Min vän Sofiakos

Just nu sitter jag här och tänker på hur mycket jag längtar till den 27e, då jag åker till Sofia och stannar där en vecka ungefär.
Vi ska ha det underbart! Gå på bio, gå ut och äta, shoppa runt på mellandags-rean, fira nyårsafton tillsammans. Och bara, som vi säger, kosa oss!
Kom på idag hur lika vi egentligen är. Allt som har hänt och som händer runt om kring oss.
Du är nog den duktigaste personen jag vet.
Ibland kan jag komma på oss med att sitta med ett leende på läpparna och prata om allt jobbigt.
Det känns nog bara så bra att du förstår mig helt igenom när jag berättar saker. Som att det liksom inte skrämmer dig speciellt mycket, för du har också varit där.
Jag vet att jag inte får ett "VA? varför gjorde du inte såhär istället?"
Utan jag får ett "Jag vet, jag tänkte också så."

Jag brukar ju inte vara sådär jättekänslosam av mig, men du betyder väldigt mycket för mig och jag älskar att åka ner till dig!


image86


Kommentarer
Postat av: sofia her self

det var det finaste du nånsin kläckt ur dig hönan. tack så mycket. jag som är lite mer känsloslam än dig brukar ju säga det oftare, jag tyckä mä om dä.
snart ses vi och dådu! som vi brukade säga i våra yngre dagar "göra stockholms gator osäkra" men det är dom enda orden som jag kan hitta som passar in just nu för tilfället. nu ska jag skriva blogg och sovis. kramkram

2007-12-05 @ 22:32:35
URL: http://souuf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0