Trimning till nyår

Just nu känner jag hur snygg jag vill vara på nyår. Och eftersom man ingenting får gratis här i världen, så skall här tränas!

Nu lägger jag upp ett träningsschema tänker jag.. Fast för mig själv då.
Vad tror ni om det? Kommer jag kunna hålla det i denna julestress?
Det är ju både julklappar som ska handlas och jobb som ska göras.
Men lite träning borde väl gå att klämma in?


Min träning blir iallafall friskis och promenader.
Det är faktiskt inte så långt kvar tills man ska klämma i sig i en snygg nyårsblåsa.


Förresten, vad har ni önskat er i julklapp i år?
Eller har ni blivit för stora för att önska er något?
Det har inte jag. Min lista är låååång!



Nej nu ska jag ut och gå! Tänkt gå på ett lunchpass på friskis kl 11.30, men det verkade inge roligt.
Så jag får dra till till 16.00 istället!



Hejdå alla!


Kommentarer
Postat av: Filippa

vad är det för pass du ska hänga på? ;)

2007-12-11 @ 11:35:20
URL: http://filippakans.blogg.se
Postat av: Maria Nyberg

Jag tränar på friskis :)

2007-12-18 @ 16:21:15
URL: http://majiaanyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0