börja frossa frysta bär & frukter!

Här kommer ett underbart tips till er därute som, precis som jag, inte riktigt har samvete till att frossa i godis, glass & liknande när sugen faller in.
DÅ gör ni som jag istället, och käkar ICA's frusna bär & frukt.
Det är, på allvar, mycket godare än godis. Det blir någon slags blandning tycker jag, mellan både godis och sorbetglass.
Jag kan äta hur mycket som helst. Två kartonger innehåller mindre kalorier än ett hekto smågodis!
HUR KÄNNS DET?
Jo, det känns så underbart så jag strax ska frossa i mig en hel kartong, alldeles själv. För det är jag värd!




Amina Sollie, er dietist i alla väder! BARA på aminasollie.blogg.se!


image67








Kommentarer
Postat av: Maria

tjena :) jodå det är bra med mig.
hur är det själv?

2007-11-22 @ 21:22:51
URL: http://majiaanyberg.blogg.se
Postat av: snusk sandra som petar i näsan

hörru dasen? måste bara fråga om du byter bild varje dag? :D visningsbild alltså :D:D

2007-11-22 @ 21:23:02
URL: http://sandraahlen.blogg.se
Postat av: Sanna

joooru.. änte, jo änte holt'n satt säg :D

2007-11-24 @ 11:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0