det vankas lömskheter inför lördagen



Nu sitter jag här och gottar mig i min stora humoristiska/sadistiska plan inför lördagen.
Jag har inte hunnit informera min festfixar-partner Filippa om denna fenomenala idé.
Men jag tror hon kommer att tycka om det lika mycket som jag.

Huvudtanken med denna tillställning är ju att vi ska vara ombytta roller. Det vill säga att alla tjejer klär ut sig till killar och alla killar klär ut sig till tjejer.
NU har vi tydligen en förrädare mitt i bland oss.  En såkallad torrboll.
Denne person har, efter ren och skär övertalning, gått med på att klä ut sig OM inga kameror vistas i närheten.
JAJA, vi får se hur vi löser detta. Jag är ju medveten om att jag lovat att hänga ut alla på festen här på bloggen.
Men det återstår att se.





Nu skall jag ut och gå en sväng, sedan ska jag följa med mor min och handla.
Imorgon blir det jobba. 7.00-13.30. Inga farligheter. Helt okej!





Ha det underbart, vänner!


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, roligt :D Myycket ;)
Vill ju se bilder,, ;)

2007-11-22 @ 15:18:55
URL: http://www.juridikt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0