Julklapps-shopping!

Idag är det dags för årets första julklapps-shopping!
Jag och Line planerar att ta bussen till kupolen och inhandla något roligt till våra päron.
Som de goda syskon vi är, hade vi tänkt att dela på julklapparna, så kanske man har råd med något vettigare än älgstrumpor och andra "förlåt-vi-visste-inte-vad-du-ville-ha-grejer".
Eftersom min kära mor läser min blogg, så kan jag inte gå in mer på detta ämne.
Men det blir kul.


Jag och Sofia, vi har andra planer i luften vi. Nämligen en kändisintervju på gång.
Mer kan jag inte säga ännu.
Men filmkameran kommer rulla, och projektet borde heta något i stil med:
"Fika med Sollie & Sundberg"
eller
"Sundberg & Sollie bjuder"
eller
"Sollie & Sundberg: Lämna pluskan hemma"

Vi får helt enkelt se. Men något kul är på gång iallafall!



NU ska jag ut och gå, för att sedan vänta in lillen, så vi kan påbörja julshoppingen.


Jag förklarar nu...Årets julshopping.... INVIGD!







image78

På bilden: Världens kanske bästa lillasyster

Kommentarer
Postat av: ja det är välll sofia

jaha? och jag då? eftersom jag & line inte har så bra kontakt (ännu) så undrar jag detta? kommer jag få älgstrumpor i julklapp nu? jag väntar på svar. /sundberg.

2007-11-28 @ 11:29:23
URL: http://souuf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0