Sovande slusk och en rolig dag i Örnsberg

Nu ligger jag på en madrass i Örnsberg och skriver "några rader".
Brevid mig ligger en vidrig person. Hon snarkar högt och ljudligt. Hon snorar. Hon luktar nog lite illa också, om man får gissa.
Men snart ska hon upp! Duscha, borsta tänderna och snyta sig. För sedan ska vi ut på promenad, äta oss en varsin tacopaj och ta oss till stan för att inhandla en massa saker. Bland annat strumpbyxor, stövlar och en såkallad partytopp.

Gårdagen kan nog vara den mest händelserika i mitt liv någonsin.
Ni vet att jag vill gå in på detaljer, men jag måste verkligen hejda mig här!

"Vi som var där": Amina, Sofia & Josef.


Ikväll blir det partaj. Vi funderar på att strunta blankt i halloween-utsyrsel ikväll. Men lite sugen är jag faktiskt på att åtminstone ha NÅGON vidrig detalj på mig som visar att jag dyrkar och firar halloween jag med.
Kanske går jag in på Butterick´s, köper ett gäng karameller med smak av anjovis för att sedan gladerligen dela ut till alla fulla 14åringar som är utklädda till playboy-chicks osv. Men vi får väl se!


Nu ska jag väcka Sofia! Vi hörs senare!

image58

Kommentarer
Postat av: Venus

ja det var på blodigt allvar :-O

2007-11-03 @ 15:05:16
URL: http://www.devotion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0