tema: motsatt kön

Nu på lördag hålls en liten tillställning hemma hos Filippa.
Nämligen en maskerad (läs: maskérad) tacomiddag. Temat är motsatt kön. Det innebär att Amina byter namn till Amir eller liknande och sätter på sig peruk och lite större kläder. Även ögonbrynen kommer växa ganska dramatiskt, har jag funderat ut.
Detta gillar jag skarpt då jag är en ganska van kille inom just det här området.
Även Filip har sina erfarenheter här. Så detta blir inga problem!
Givetvis kommer bilder att läggas upp efteråt.



Nu ska jag kolla på Fråga Olle & efter det Myggan.


Ha en underbar kväll kära läsare!



Kommentarer
Postat av: Filippa

hihi ;D ikväll smäller det

2007-11-24 @ 11:49:57
URL: http://filippakans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0