Uppskjuten stockholmsresa

Jag och Sofia har bestämt som så, att jag åker till stockholm imorgon, fredag, istället. Så hon hinner fixa stålar av far sin.

På fredag har vi mycket att stå i! Jag skulle så gärna vilja dela med mig av vad som komma skall. För jag VET att alla skulle finna det mycket rått och naket.
Men jag tror jag måste sätta någon slags gräns här. För vad som man FÅR skriva och inte.
Nu har ni något att fundera och undra över va?
Men det är affärer.



Halloweeeeeeen. Jag vill klä ut  mig! Men till vad?

Snälla ge mig tips! Jag vill, jag vill & jag vill!

Jag kan klä ut mig hur som helst. Jag lovar, jag har inga gränser. Så kom med tips. Bästa tips vinner. Det kommer jag att bära hela lördagskvällen och dessutom ta kort på!





Nu ska jag hämta in lite kycklingfilé som jag ska äta till middag. Blir någon god kycklinggryta tror jag.

Kommentarer
Postat av: jojoliscious

det är VERKLIGEN rått och naket ..

2007-11-07 @ 09:44:29
URL: http://josefforselius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0