Amina-special!

Nu tänkte jag att ni kanske ville veta lite mer om mig?
När ni ändå läser mitt skräp.



Namn: Amina Sollie
Född: 11 April 1989
Bor: Borlänge, Kvarnsveeen
Familj:  Mamma, Mammas man, Lillasyster Line och Pappa

Lite frågor och svar:


Är du seriös med din blogg?
Hm, nja. Jag var mer "seriös" i börjar. Då skrev jag massa ointressant om hur jag powerwalkade osv. Nu skriver jag när lusten faller in. Mest om oviktiga saker. Det blir bäst så!


Varför skriver du inte om viktiga saker? Som Politik?
Jag vet inget om politik.


Det märks ibland när du skriver att du försöker vara rolig, stämmer det?
Ja, det stämmer. Jag försöker vara en aning rolig. Då får man fler läsare. Annars är det mest skit jag skriver om. Utan humor skulle denna blogg stinka. En riktigt frän stank.


Skriver du dessa frågor själv?
Ja. Ingen annan vill ju fråga mig någe.


Känner du dig inte patetisk?
Nej.


Berätta något som du tror folk vill veta om dig?
Jag tror dom vill veta vad jag har för storlek på skorna. Jag har storlek 39. Väldigt stora fötter för en så liten en som jag.



Vilken av dina vänner skulle du ta med till en öde ö?
Någon som inte gnällde så mycket. Amna kanske. Hon vet hur man handskas utan mat.



Vilken av dina vänner skulle du vilja raka av håret på?
Hm, svår fråga. Men.... Nadja kanske. Hon skulle nog passa!


Berätta lite olika talanger dina vänner har?
Ja, först har vi ju Amna. Hon sjunger ju i det omtalade bandet Lucky lucky Pigeons.
Sedan har vi Rolf, som är en otroligt bra dansare.
Sofia, som har en hel del upplevelser i bagaget och nu ska bli föreläsare för unga vilseledda själar. Något som jag tror kommer bli mycket intressant att lyssna på.



Om du skulle beskriva dig själv, hur skulle det då låta?
En liten, glad tjej på 18år med små tuttar.



Är du nöjd med dig själv?
Jag tror på det här med att man ständigt kan förbättras. Men samtidigt så måste man väl någongång vara lite snäll mot sig själv och tänka att "Ja, min röv kanske är stor och den kan säkert bli mindre, men jag är faktiskt rätt...schysst."





Nu är jag nöjd. Är ni? Jag orkar faktiskt inte skriva mer nu och känner mig en aning stressad. Jag ska nämligen cykla ner till affären nu och köpa schampo och batterier. Sen ska jag hem till Amna.


Ha det bra alla! Vi höres!



image51



Kommentarer
Postat av: Venus

hahah roliga frågor speciellt som du själv ställer dem till dig :-P

2007-11-03 @ 16:29:25
URL: http://www.devotion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0