Stockholm - Borlänge - Stockholm

Hej alla!

Igår for som sagt jag och mamma till stockholm över dagen för att shoppa loss lite.
Det var riktigt trevligt och jag hittade mig en ån annan pryl.

image55


    


 Ganska nöjd med mina köp faktiskt. Eller mina och mina förresten. Det var faktiskt min mamma som ville skämma bort mig. Då blev jag glad.



Idag har jag fixat mitt hår en hel del. Fräschat upp det och färgat det BRUNT igen. Mycket skönt.


Imorgon åker jag till stockholm IGEN. Då ska jag och Sofia fira halloween. Någon som har några roliga idéer på vad man kan hitta på?



NU ÄR JAG SÅ TRÖTT OCH SLITET att jag måste sluta skriva för idag. Men jag ska försöka lova att ta bilder i stockholm och sedan lägga ut ifall jag och sofia får för oss att se förjävliga ut i vårt firande.


HA EN TREVLIG HALLOWEEN!  




image56

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0