Amina Fares

Filmen igår var underbar. Sen får ni säga vad ni vill om den, ni... kritiker!
Den här killen, Youssef Skhayri, kommer in helt utan skådespelarbakgrund och gör succé!
Han är SÖT & trovärdig. Jag är kär i honom och inom en månad så sitter vi där, i en fin park på skärholmen nånstans, och försöker göra upp om hur vi ska turas om att betala mina tågresor fram & tillbaks hela tiden.
Youssef säger som så att han inte orkar tjaffsa om småpenning och erbjuder sig därför att skaffa mig en egen lya, där brevid hans föräldrahem. Så var det löst och allt känns som förut mellan mig & honom.

Nu känns det i hela kroppen, det börjar dra ihop sig till kändisfest.
Jag känner ju själv att jag absolut platsar i "gänget" med kändisar. Mest för mitt namn faktiskt.
Det låter kännt. Amina Sollie. Tidigare killar jag varit tillsammans med har varit lite emot det här med att byta till Sollie. Varför det?! Vad lämnar ni mig med för val isåfall? Amina Larsson, Amina Andersson, Amina Pålsson. Ja, ni hör ju själva? Medans ni själva har chansen att bli lite mer "tropiska" av er?
Jaja, än ska man ju inte gifta sig. Och när jag väl gör det så blir det garanterat med en man med vackert efternamn, om han nu inte kan överväga att byta till mitt.
Amina Fares. Det gillar jag skarpt. Då kvarstår helt enkelt bara att gifta sig med antingen Fares Fares eller Josef Fares.


Nu ska jag verkligen ut & powerwalka, Sofia. Igår blev det en hel del snask, och det kan jag inte sticka under stolen med... (Speciellt eftersom jag snart inte längre kan komma under en sådan om jag äter som jag åt igår)

Men jag förväntar mig faktiskt inte så mycket ifrån Sofia & Carro heller. De var nämligen ute och "gjorde sthlms gator osäkra" (den fulaste lilla mening som kan brukas) igår. Och kommer garanterat vakna upp hungriga & icke-kontrollbara.



Det var en bild här tidigare, den tog jag bort. Jag kom på att jag faktiskt vill behålla mina manliga läsare, om jag har några. Har jag det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0