cozmoz-tider

Ikväll är min lillasyster ute och roar sig på Cozmoz med Tilde. Jag fanns naturligtvis vid hennes sida och hjälpte henne med alla slags funderingar en tjej i den åldern kan tänkas ha. Vi hade ett snack om lite olika saker vid middagen innan de skulle åka iväg. Hångel var väl ett ämne som kom upp mer än en gång. Mamma bara skrattade. Ni vet ett sånt där nervöst skratt, ungefär som om hon försökte intala sig själv att det var något slags skämt.
Jag ville bara slå näven i borden och skrika: "KLART TJEJEN SKA HÅNGLA!"
För det lär hon väl få? Om någon pojkstackare vågar sig fram vill säga. Hoppas hon är ett riktigt råskinn ikväll. Rycker åt sig första bästa mes och bara river i åt honom så saliven sprutar på dansgolvet;
"Nu ska vi hångla, vet du hur man gör eller?! Om är dålig så vet hela cozmoz om det på två röda!"
Sen så njuter hon av att märka hur den stackars gossen virvlar tunga för både liv & rykte!

Detta får mig att minnas hur våran tid på cozmoz var.
Härliga tider!

I alla fall, innan de två råskinnen skulle hota småmesar på discot så fick jag ansvaret att göra dem snygga.
Detta var mitt ansvar:

- Hår
- Kläder
- Smink
- Doft
- DEN RÄTTA BH:N! (!!)


Såhär blev resultatet


image41



Vad tycker ni? Lyckades jag? Bekräftelse sökes!


Kommentarer
Postat av: Sofia

OJ, det var ditt bästa inlägg på länge amina. underhållande & kul.. synd att man inte hade en syster på dig på cozmoz tiden när man hade sånna tankar & funderingar. ja hångla har man då gjort.. både så saliven sprutade och med godkänna råskinn. haha.. mitt bästa minne från cozmoz är när jag & simon officielt blev flick & pojkvän. då spelade dom crazy in love och hur mickrofonen löd detta meddelande ifrån dj fredda; Simon, sofia undrar om ni är tillsammans nu? Jag fick mig ett jätteflin av krullet som hånglade med mig rakt framför ögonen på "TJ-ligan" .. den du!

2007-09-22 @ 01:28:10
URL: http://souuf.blogg.se
Postat av: EmilySophie

Haha ja visst lyckades du :)

2007-09-24 @ 13:34:45
URL: http://emilysophie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0