Dancingqueen, men vart?

Godmorgon!
Inatt drömde jag en väldigt omtumlande dröm. och man tycker nästan att det är okänsligt av någon (om någon där uppe finns) att låta folk gå igenom sånt jobbigt även på natten.
Jag drömde iaf att min farfar levde igen.. och eftersom det inte var sålängesen han dog så känns det ännu mer verkligt och naturligt för mig att han skulle leva.. Nästan så jag ibland kan glömma bort att han är borta när jag ser två pensionärer som är ute och går. Är inte det där farmor & farfar?
Nej, det är det inte.

Jaja, nog om det!
Idag känns förkylningen lite bättre! jjjippi!
så jag må ta mig ut lite kanske? iaf så jag får luft..
Jo, men jag hade ju planerat att jag skulle ta mig till (nånstans, jagvetintevart, eftersom jag aldrig fick veta plats) och kolla på, låt oss kalla honom dancingqueen eftersom jag inte nämner så mkt namn i denna blogg & det är roligare med smeknamn för man fattar ändå, & hans polers som ska uppträda NÅNSTANS i borlänge, vart vet jag ej & kan därför inte dra mig dit heller, så det får bli nåt annat.

Igår ringde Björn och frågade mig med lite halvlycklig stämma om jag ville komma till Falun och umgås med han & Shelly. men jag fick lov att bryskt tacka nej till förslaget då min näsa var mkt mkt igentäppt.
När jag istället gav Söndag som ett fiffigt förslag svarade Björn med en lite mer halvgrinig och ja, nästan brysk stämma; Vi får se....
Ja björn, vi får se, men när jag står där med friska vindar i näsan (som jag till och med kommer kunna känna) utanför din dörr med 3 olika slags SNACKS så kommer du nog släppa in mig och ringa Shelly ögonaböj.
u just wait and see, u just wait and see.....



På återseende!
"Vi höres"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0