En 2 kilo lättare tjej skriver om hennes nya syn på livet



Jaja, nu är jag nyvaken och grinig  MEN till min stora, smålyckliga förvåning så har 2kilo trillat av mig.
Vad säger ni om det Sofia & Carro?! Det betyder att det börjar hända saker här och bör göra det på er också, om ni sköter er vill säga! *hHhHh*
Men det gör ni väl? ;)

Idag ska jag powerwalka två gånger, sen ska jag köpa en jättegod soppa som heter Keldas Thaisoppa.
JÄTTEGOD är den! Prova den!
Sen ska jag väl göra nåt mer också, fast alla är ju i skolan eller på jobbet.
Själv går man under rubriken arbetslös. Jag är en i det gänget!
Kanske ska man ta tag i körkortet nu? Ja, det kanske är det man borde göra när man inte har annat för sig..
Sen blir jag tjejen med körkort som alla vill ha skjuts av, och givetvis betala en massa för!
Skulle ju sitta helt okej. Sen tycker jag faktiskt att det är lite status att ha körkort också.
Nu ska jag läsa lite bloggar och sen ska jag ut och...juste.... powerwalka!!






tyckte om dig, men nu ser jag bara hur falsk du är, inte bara mot andra, men även mot mig!


Kommentarer
Postat av: SOFIA

GRATTIS MIN VÄN! NU ÄR JAG STOLT!
SÅ STOLT SOM EN MAMMA ÄR NÄR HENNES BARN BÖRJAR GÅ!
GRATTIS ÄN EN GÅNG!

2007-09-03 @ 15:18:43
URL: http://www.souuf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0