En gammal dagboksskribent delar med sig

Tjenis!

Idag tänkte jag dela med mig av lite gamla dagboksskrifter som jag skrivit under mina år.
Vi börjar givetvis med att visa hur utsidan på dagboken ser ut;



Ett typiskt flickit utseende med en hästinspererande look!
På insidan hade jag på första sidan skrivit "År 1997 Den 24 December" och därefter ritat en hingst med snopp och "hela köret" så att säga. Den ser ni på bilden nedan.



Jag gillade helt enkelt hästar och allt som hörde det till!


Första sidan låter såhär:

Jag och Sofi ska åka på världstuné till stockholm eller nåt.

förklaring: Jag och Sofi hade ett "band", även fast vi aldrig någonsin varken sjungt eller spelat för varandra. Vi visste väl helt enkelt bara att talangen fanns där och nu var det världstuné till STHLM som gällde!


Nu hoppar jag några år framåt och ser hur utvecklingen har gått:

22/8 00
Kära dagbok!!
idag har jag dragit Line i håret! Då vart Peter arg! JÄTTE ARG! Då stack jag. Jag var på väg till pappa men hann bara till gamla Ica Grenen för att då kom dumma Peter med bilen och va arg som ett SVIN!! Det kom grön rök ur näsborrarna (på peter alltså) NÄ jag skoja bara!

Förklaring: Peter är min käre styvfar och han var faktiskt inte så glad i mig på den tiden. Jag var ofta hårdhänt med min käre syster och då kunde det ibland kännas som en grönaktig rök tittade fram ur hans borrar!



jaja, nu orkar jag inte skriva mer om detta. tröttnade ur!


GOOODNATT!
förlåt att jag varit så dålig på att uppdatera!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0