En verklighetstrogen bild

även idag har jag gått powerwalk TVÅ gånger, kanske blir en till också, men vi ska inte sitta & lova saker nu.
undrar hur det går för sofia & carro? dom verkar sova!
Nu sitter jag här & luktar allmänt gott och undrar vad jag ska hitta på?
jag känner mig ganska så stabil i snuvan och kanske till och med beredd på att dra ut på något. (okej, det är söndag)




En annan sak som jag just kom att lägga märke till är detta som visas på bilden nedan!
Samma kamera, samma tröja, samma dag osv. MEN den första är med blixt & den andra utan.
vet inte om det bara är jag som tycker såhär, men ser jag inte mycket friskare och mer färggrann i ansiktet på bild två?
Visst, min näsa är större, men jag tror och hoppas ändå att det är bild två som stämmer bäst med verkligheten!


image16image17


Ha en trevlig kväll alla!

Kommentarer
Postat av: sofia

jag är sååå stolt över dig. du är duktigast av oss alla men jag är snart ikapp dig men carro är inte riktig på & småljuger om sin pizza hörredu. läs min nya också! / i like to fish :$

2007-09-03 @ 00:08:44
URL: http://www.souuf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0