Försäljaren

Godmiddag!
Nu sitter jag & funderar hurvida jag ska skriva ett brev till Youssef eller inte.
Jag har nästan kommit fram till att jag kommer att göra det.
Står ni bakom mig? Jag vet att Roffe gör det iallafall!
Något mer jag har tänkt göra är att sälja en vinterjacka från förra året, som väl inte riktigt blev ett lyckat köp, måste jag säga. Det blev inte av att jag använde den så flitigt som jag borde ha gjort.
Så nu har ni tur, jag säljer den för 400kr, nypris: 999kr.
Frågan är ju om jag ska sätta ut en annons på blocket för 20kr? Det verkar så krångligt. Har gjort det förut när jag ville sälja en mp3, men då blev det ingen affär.
Därför har jag ju lite dåliga erfarenheter i bagaget.
Här är iaf en bild på jackan!



Köpt på Carlings i Januari 07, märket är Red Label och storleken är Small.

Mejla mig om någon därute är lite smått intresserad, [email protected]

Do it!


Sofia, jag saknar dig med! Och jag önskar jag kunde sitta i din ficka varje dag och bara skratta åt dina bravader, speciellt ikväll när du ska ut i mörka trakter.... he he he


Ha en trevlig kväll alla, glöm inte jackan nu!


Kommentarer
Postat av: bertil

orka sälja jackan på bloggen haha

2007-09-11 @ 17:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0