Fräsching där....

Hej alla!
Mina djupaste ursäkter att jag varit dålig på att uppdatera. I och för sig vet jag ju inte om det är någon annan än Sofia som bryr sig om dessa glesa inlägg. Men jag hoppas & gissar vilt att det är så!

Jag är blivit en fräsch människa, med start igår. Jag har nämligen köpt en ny ansiktsprodukt som jag sett att Amna använder, och i och med att hennes gyllenbruna, bosniska hud ser så len & ren ut, för det mesta, så tänkte även jag ta och testa detta! Och jag måste säga att jag redan känner och ser skillnad på min hud.


image34 

Jag är mycket nöjd med mitt köp so far och förhoppningsvis blir jag bara nöjdare och nöjdare.
Förresten så har jag ett tips till Sofia, och er andra som vill bli slanka och vackra, på en underbar frukost!

Två skivor GROVT bröd. och då menar jag verkligen det grövsta, det som är hårt & segt.
Byt ut smöret mot mosad avokado
en skiva rökt kalkon
tomat
rödlök

Magen säger halleluja och blir dessutom mycket mättare än på knäckisar eller vitt bröd.
Sen så ska jag även idag på lunchen prova på en av Naturdiet´s nya soppor. Jag är lite osäker på detta, men jag valde iallafall rotfruktssmak med ost.
Skriver sedan en rapport om detta!
Nu ska jag ut och gå!




Kommentarer
Postat av: Amna

hha. den är mkt bra

2007-09-17 @ 01:00:08
URL: http://amna.blogg.se
Postat av: Jessica

vad heter produkten?:)

2007-10-01 @ 20:25:00
Postat av: amina

Produkten heter Nivea Visage, finns att köpa på de allra flesta matbutiker. Och andra affärer också. Min är köpt på Ica! ca 40kr kostar den!

2007-10-02 @ 12:54:45
URL: http://aminasollie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0