Hur känner vi varann?

Här kommer lite frågor till er läsare!
Jag härmar Sofia, men endast för att hon ville svara på dom åt mig.
Det tycker jag är rättvist!


1. Vem är du?
2. Vad har vi för relation till varandra?
3. Vad har jag haft för betydelse/inverkan på ditt liv?
4. Vad är det starkaste minnet du har av mig?
5. Beskriv mitt utseende med egna ord..
6. Om du skulle vara mig för en dag, vad skulle du hitta på då?
7. Beskriv mitt liv med dina ord..
8. Vad tror du att jag gör om tio år?
9. Vad är det dåligaste med mig?
10. Vad är det bästa med mig?



Svara om ni vill, det vore trevligt!

Kommentarer
Postat av: Soffan

1. Sara Sofia Sundberg
2. Väldigt nära vänner
3. Fått mina gråa dagar bli dom allra soligaste med ditt humör.
4. Hm, har många minnen med dig. Men måste nog vara när jag hittade dig däckad i duschen på festen hemma hos dig. Jag sket totalt i ditt skick och kasta ut dig för att kosa lite där inne.
5. Underbart fina ögon, vackert leende & en jättefin rumpa faktiskt. (helt sant jag tycker verkligen det.)
6. Hm, skulle åka hem till en viss dvärg och äta gratis mat. Äta massa snask som han har köpt till filmen ni ska se. Proppa i mig allt för att sedan bli för trött och åka hem. Det kan han bara ha. En annan sak är att jag skulle lära mig affro-dans av din mamma för att sedan lära vidare till mig.
7. En fartfylld rebell i sina yngre dagar, har gjort det dummaste man kan. För att sedan bli en lugnare (se, mycket lugnare) person i övre tonåren. En tjej med skinn på näsan. Alltid med ett leeende. ALLTID! Vart med om såå mycket men alltid hållt humöret uppe.
8. Då bor du i Stockholm. Mer kan jag inte komma på för du är en av dom mest spontana människor i mitt liv så man vet inte med dig. Men barn har du, med eller utan pappa.
9. Hm, den var svår. att du har lite svårt att säga ifrån tror jag.
10. Att vad det än är så vet jag att du alltid kommer finnas där för mig, alltid med något roligt att säga eller bara skratta ditt piplugnsskratt så allt bli mycket lättare.

2007-09-20 @ 01:45:45
URL: http://Souuf.blogg.se
Postat av: Sofia

festen hemma hos MIG ska det stå

2007-09-20 @ 01:46:19
Postat av: ROfffe

1. Rolf Lust Ben B(v)incent 870608-7155
2. Vänner
3. Skakig roligt äventyr
4. Första gången jag såg dig bakom mcdonald.. du mådde inte så bra då.
5. Lika lång/kort som min mor, fint hår! go papegoj ansikte:) fina tänder, små fötter och fina öron.
6. Skulle träffa sherko för att han har krullit hår.
7. En skakig tjej som gillar att se på 5-8 filmer om dagen om du har lust. Går inte prata med dig när du sover....mkt glad tjej med blått hår at the moment...rolig på att spela nån annan person tex manliga huvud rollen på last night;)
8. Äter dom senaste ostbågarna fyrkantiga..inte dom runda.
9. Att du inte tycker om rosa fasten du har den färgen på msn bokstäverna.....
10. Rolig och va med;)
Kjam och stön

2007-09-20 @ 02:50:20
Postat av: Åhniz

1. Mattias Åhnström.
2. "Msn snackis" :)
3. vet ej. du gav mig kanske lite klädstil. Haha
4. ganska många.
5. Kort och lurvig.
6. På dejt me nån.
7. Störd människa, kul och utåtriktad.
8. Du är en ensamstående mor med 4ungar och utan pengar, Du har gammal bil som håller på att rosta sönder totalt och mat över dagen. Du väntar på turen och köper en trisslott varje dag.
9. Du hatar fotboll tror ja och saknar därför noll respekt.
10. Du kan göra bra wook, saknar wooken lite faktis.

2007-09-21 @ 13:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0