Kära höst

Fan vad jag sitter fast med allting just nu, precis allt. Jag orkar inte röra mig ur huset knappt.
Känns som jag är fastlimmad här. Jag vet att alla har sina vidriga dagar, men nu känns det som dom kommer oftare och stannar längre..
Men ja, då får det vara så då?

Jag längtar så mycket till julen. Jag har alltid haft svårt för hösten. För då blir jag alltid deppig. Stannar hemma. Träffar inte någon. Äter otroligt mycket glass. Gråter en skvätt. Sover. Sen innan jag vet ordet av är vintern här. Jag köpen en ny snygg jacka, går ner alla kilon jag gått upp under hösten. Sen är jag mig själv igen.

Därför, mina vänner, så kommer ni inte se så mycket av mig nu, på ett tag. Jag har gått i ide och kommer inte ur det förräns snön tittar fram. Lite omvänt, men så är det. Och jag får väl vara nöjd att det bara är under en årstid detta inträffar!





nuu ska jag kolla på idol! Borlänge ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0