Kate Bush kom som från ingenstans och gjorde livet underbart

Nu är livet underbart. Jag har nyss hittat min nya kärlek här i livet och denna gång heter hon Kate Bush. Har visseligen hört henne förut också, men nu har jag verkligen upptäckt hur bra hon är.
Kanske ska jag överdriva och gå ner till CD-butiken och köpa hennes album?
Fast nää, jag kanske hellre bränner en skiva av alla hennes låtar någonsin, för att sedan lägga in alla i mp3n och somna lycklig till dom varje kväll. Iallafall, nu kanske hösten är räddad. Känns inte alls lika hemskt som igår.




TACK KATE BUSH!




Kommentarer
Postat av: KOS-SOFIA

DUU.. den här låten var väll inge bra? tur att vi är vänner fast musiken så olika min vän. nu tycker jag du börjar bli slö på att uppdatera. ganska besviken faktiskt.. jag bloggar för fullt för att du ska följa mitt liv så sitter du vid datan utan att blocka ett smack. du kan åtminstånde håna gris-bella lite. lite bara.. bara liiiite.

2007-09-15 @ 20:37:38
URL: http://SOUUF.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0