kvinnor med framgång

Två kvinnor med framgång är Sofia & Carro.
Dom upptäckte idag att dom var panka och behövde pengar som aldrig förr.
Då kommer dom på en idé, tyvärr för sjuk & hemlig för att publiceras, men jag har inte skrattat så mycket på länge.
Jag är djupt imponerad och önskar jag vore det smarta snillet som kom på idén.
Detta föll mig helt i smaken och jag är beredd att delta i försäljningen när jag anländer till sthlm själv!
nu kommer det... HAHAHAHAHAHA!
Jag njuter i fulla drag! Jag ÄLSKAR klipska & lömska människor!





image21

NU ska jag fixa iordning mig sen ska jag på dejt med Roffe, vi ska på bio vi :) Ett öga rött.

Det ska bli riktigt kul, för den verkar riktigt bra!

Ha det bra alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0