powerwalk med klatchig dunväst


eftersom jag och sofia, som tidigare nämt, har börjat vårt nya liv, så finns det vissa tillbehör (som i vissas ögon kan verka onödiga, kanske rent av fula) som behövs!
ett exempel på ett sådant tillbehör är denna dunväst som jag stolt, på bilderna nedan, visar upp minuterna innan jag ska glida iväg på min MINST 40minutiga powerwalk.
Det är en vitfärgad dunväst av märket "Koola Anna", mycket varm, mycket go!
Köpt för ca 2år sen, i syftet att bli snyggare och varmare i den!
Nu börjar det nästan låta som om jag vill sälja den, men icke! Denna vita, duniga goding stannar kvar i min garderob ett tag till....



                               image7image10

Ja, jag vet att mina ögon ser roliga ut på bild två... men jag ville inte ha dom för stora, och då blev det nåt slags blåöga på höger öga!

Nej nu tror jag att jag glider..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0